Full som en kastrull....

Igår var mams här och hjälpte mig med disken och drack kaffe. sen bestämde kimmy att vi skulle köra allt så det gjorde vi, eller rättare sagt jag gjorde. Första gången på många månader jag drack så jag blev jätte full.... Helt cp..
Har tilloch med minnes luckor:O
innan fyllan slog till satt vi på en av mölnbos högsta punkter drack öl vin och baraa mös gärnet! Sen började det regna så vi gick hem till mig och joel(vi = andreas joel jag och kimmy) vi fuckade ur på tvspel.


idag mår jag inte bra alls men lätt värt det!:)

Glömm inte att Rösta på mig i veckans blogg hos Chicmommy. :)

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Du får pengar ifall någon går in igenom din blogg vida en annons och köper något :) Eller blir medlem någonstans via en annons eller klickar på den.. (allt beror på vad du valt för annonser). Sen kan du även skriva inlägg när du tipsar om saker och ting och lägger ut en annonslänk :) (större chans att det hänfer något på pengar fronten då)

2010-04-24 @ 23:20:54
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Andreas

M to the fucking ölnbo!

det var awesome ^^

2010-04-25 @ 16:42:01
URL: http://ryuuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback