Godmorgon!

Alla vakna och glada?:) det är jag iaf! Sitter med mitt morgonkaffe och min fibergröt och funderar på vad dagen skall ge idag. Skulle ju ut med brädan men det ser lite för blött och blåsigt ut -.-
Hatar när man är taggad på brädan så är det kefft väder:(

anyhow, vad gör alla imorgon(valborg)?
Jag har blivit bjuden på 2 grejer som jag vill göra båda två samtidigt men det funkar ju inte...
Först bjuden hem till david och gabbi på mys vid stranden patry tält filtar grillning och alkohol.
sen blev jag också bjuden av brorsan till trappers på spelning och fest massa folk och massa alkohol...
vi får se vad det blir...


Haha vilken jävla bild! Jag + brorsan på bullret -07, full som en kastrull:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback