Snart klara :D

Nu har vi snart fixat hela lägenheten:D Mublerat om, städat JätteJätte noga så det luktar rent överallt!
bara smutstvätten kvar, men det blir imorgon det:)
Älskar när det är rent och undanplockat överallt, nybäddat och allt står på sin platts:)
Fast jag är ju lite sjuk när det kommer till "renlighet"... Jag kan inte gå i samma kläder hela dagen utan om jag ska bort över dagen har jag alltid ett ombyte med mig.. Sen duschar jag 1-2 gånger per dag. Efter dusch måste jag ha på mig Hudlotion (2 olika, en till benen och en annan till överkroppen) sen har jag ögonkräm och ansiktslotion och speciel fotkräm till fötterna. Sen borstar jag tänderna 3 gånger per dag och använder såklart tandtråd(Jätte viktigt tycker jag) en gång i veckan använder jag en speciel gel på tänderna som ska sitta på i 15 min, det ger tänderna tillbaka sin naturliga 'vithet' Sen en bra lypsyl som gör att läpparna blir jätte mjuka:) och har efterbalsam i håret som ska sitta i. 2 gånger i veckan skrubbar jag ansiktet och använder ansiktsmask:)
Sen som avslut min coccos parfym eller en annan från bodyshop(använder till största delen produkter från bodyshop)
Anyhow, vet att det låter lite wierd kanske :P

Nu ska jag ta ett försök att göra gröt, med vänster hand only... Börjar bli rätt grymm ;)


Är med och tävlar om smycken hos MakeUpArtisten i samarbete medhttp://www.victoriandreams.se

Trött på din gamla garderob? Sugen på något nytt?Gå då in på http://nelly.com/se/kl%C3%A4de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback