SUCK:...

Denna dag kan troligtvis varit den tråkigaste ever...
Upp och hoppa halv sex(sov 2 timmar), väcka joel och magne medans jag klär på mig och hetsar.
Hinner inte äta frukost utan slänger i mig en kopp te och åker vidare till sjukhuset, kollar ut..... VA FAN!!!! DET SNÖAR!!!KOMIJEN! ÄCKLIGA SVERIGE! Nåväl tänkte inte så mycket mer på det(det är inte sant, det förstörde min dag!)
Kom till läkarn, väntade en timme på röntken, det var försenat alltså. Sen vidare till ortoped avdelningen där jag trodde att jag skulle få byta gipset till ett lite finare, lättare och framförallt ett som inteb skaver och gör ont....väntar 3 timmar på en läkare får sedan svaret - Vi vill inte ta bort ditt gips för om fingrarna hamnar fel igen måste vi operera.....
Vid det läget var jag så trött sur och förbannad och sket bara i det och sa - Ge mig smärtstillande så jag pallar sen gick vi där i från...

Yes nu åka hem, tänkte jag men icke! Vi måste vänta på tåg som går om 2 timmar!? VAFAN! kom i jen! Tänk dig en arg sur trött pojkvänn och en hungrig tjatig lillebror i 2 timmar! Nej tack--
En halvtimme innan tåget gick ringer Kimmy och är på Central cafét i södertälje med Andreas.
Vi gick dit och umgicks tills dom skulle vidare.
Nu äntligen hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback