Vaknast!

Igår blev ingen bra dag :( Blev tjaffs med Joel, hatar det....och tjaffs med mamma:(
När man inte mår helt okej är det lätt att skylla på andra och då blir det bråk..
Men nu är det bra iaf:)
vaknade 8 i morse(älskar att vakna tidigt!) gick upp tog en dush sedan frukost som bestog av kaffe och ett päron och en halv loka med smak av päron ;P japp jag diggar päron :)

Mamma berättade för mig att dom ska köpa hus i portogal! kommer bli sjukt najs! om dom gör det flyttar vi nog dit ett tag, bara njuter av värmen,eventuellt skaffa jobb :)
Efter den 15onde ska jag och joel på kryssning, jag vet lame, men vi har aldrig vart på kryssning tillsammans och så kan det vara lite kul också;) Göra sig fin äta god mat och senare dansa asset av sig på dansgolvet:)

Snart fyller jag år också! Får mina sparpengar då bär det av till Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam och eventuellt Burma! Kommer bli så jävla awesome!
Vi måste besöka alla barndomms ställerna i Thailand(har bott där) Kommer bli jätte kul att se hur allt ser ut nu :) Har inte vart där på ett par år så att säga :)
Thailand

Laos

Cambodia

Vietnam

Burma


Inte dom finaste bilderna känske men här ska jag hänga efter sommarn!
(google bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback