Väldigt mycket sanning...

Läste just en blogg där det stod "20 sanningar om sig själv" typ så tänkte prova på om det blev nå kul och läsbart:P

1. Jag kan inte sova med öppen dörr
2. Jag var rökare i 6 år innan jag kom på att det var äckligt så jag slutade
3. Jag har bott i thailand
4. Spy lukt och kattbajs lukt är det värsta som finns
5. Jag har alltid hållt på med och älskat alla former av"extream sporter" klättring, bmx, cross osv. Nu longboard. Lite mindre extremt kanske, beror på hur man ser det, longboard är det enda jag brytit något på:P
6. Min största drömm är att skaffa barn, gifta mig och skaffa hus på landet
7. Jag har en egenkudde som jag älskar att hålla i och pilla på
8.Jag älskar att fota men är inge vidare bra:(
9. Jag skulle vilja gå ner 10-15 kilo
10.Jag har fått missfall 2 gånger och det är det värsta son någonsin hänt mig
11. Om jag åker någonstans kollar jag alltid ut och letar efter shyssta backar
13 .Jag älskar att pierca mig men tar alltid ut en gammal piercing om jag gör en ny så det inte ska se för mycket ut.
14. Jag tycker Min lillebror Magne är världens bästa och jag älskar honom över allt annat i hela världen! (du är också bra egil och joel, jag älskar dig också;) )
15. Jag har ALLTID Avskytt skolan sen jag började 1 klass.( min pappa är lärare ??)
16. Jag skulle vilja vara bra på att rita men är för lat för att öva och jag blir allt för arg om det blir fel
17. Jag hatar verkligen att förlora, kan till och med börja kasta saker om det händer
18. Jag drack2-5 dagar i veckan i ca 5 år och kröka var det bästa som fanns men kom på att jag hatar att vara full och börja istället tycka att kröka var det tråkigaste som finns. Nu dricker jag nästan aldrig.
19. Jag skriver fortfarande dagbok
20. Jag väcker Joel direkt om jag vaknar upp ur en mardrömm så han kan säga att det inte var på riktigt då känner jag mig lugn igen och kan somna om :)

Så nu känner ni mig liite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback