American Dad

Blev några avsnitt American dad och en kopp kaffe istället :) Nu håller jag på och små sorterar och städar lite, snart har vi tvätt tid också så idag blir hela lägenheten ren och snygg :)

Älskar nystädat!
Ska börja flytta in min "smink" hörna in till sovrummet eftersom det finns mer platts där och mindre i badrummet och jag hatar att sminka och fixa mig i badrummet för det är så trångt osv. MEN måste fixa en spegel först har tyvärr ingen jag kan använda så om ni har en spegel till övers så skulle det sitta fint! :D

Kollade även bilder på min Bröllopsklänning igår, ska få låna den av mina kusiners mamma och hon har good taste om man säger så men vet inte om jag vågar lägga upp en bild eller vad tycker ni? Vill ni vänta ett helt år annars? ;)


(bilden har inget med min klänning att göra, min är myyycket finare!)

Kommentarer
Postat av: Pro ninja

wtf?? ska du gifta dig? :O WHY isf??

2010-08-04 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback