:D:D

Kan ju säga att jag började dagen bra :) Vaknade klockan 10 tog en låång dusch, rakade benen och sånt ;D
Srn gick jag ur duschen tog låång tid på mig att sminka mig och välja kläder till efter festen ikväll (ska ju på bröllop!) För klänning har jag redan valt :)Skulle kolla bloggen lite snabbt då hade jag fått en kommentar om jag hade vunnit en goodiebag från Talkingclothes.seMillah´s blogg :D Yeey jag som aldrif vinner något! Blev jätte glad tack så mycket!

Nu ska jag äta ett äpple och dricka upp min latte sen ska vi gå mot tåget och åka till Järna och jag måste köpa strumpbyxor på konsum eller något för jag har inga "genomskinliga" alltså neulon (stavas?) sånna engångs strumpbyxor iaf. men det måste ju finnas annars får jag säkert låna av någon av brudarna i Joels familj. Sen åker vi bil till stockholm där bröllpet är :)

Längtar tills vi gifter oss :)
Inte långt kvar nu men vill inte skriva datum i bloggen än ;)


Kommentarer
Postat av: samantha

aaaah xD okey ^^

2010-08-21 @ 12:48:58
URL: http://peachsam.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

åhh ska ni gifta er? vad mysigt :D



sv: ja eller hur :D

2010-08-25 @ 11:19:01
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback