Mardrömmar...

Ush vaknade 2 gånger i morse av att jag drömmt mardrömmar. Var helt genom blöt av svett. Nåväl nu är det okej men jag HAATAR verkligen att drömma mardrömmar kan vara helt förstörd hela dagen efter. Men tur nu att jag väldigt sällan drömmer mardrömmar och sånt.

Idag ska vi besöka Joels föräldrar och kolla lite på hans pappas altan bygge om han behöver hjälp fast nu regnar det ju så det blir nog bara en fika ;)
Senare idag har jag inget planerat kanske borde städa och sånt som behövs fast orkar egentligen inte...TRÅÅÅKIGT!

Juste kattfan har inte fått ungar än men hon börjar bli riktigt stor! kommer säkert vilken dag som hellst eller så ploppar det ut 20 stycken :D
Kommer att lägga upp bilder på kattungarna här eftersom alla förutom 2 ska bort sen och det kommer bli riktigt fina kattungar kan jag säga!!

Kommentarer
Postat av: aline

sv: Varsegod! =D /aline

2010-08-02 @ 21:13:31
URL: http://justaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback