Heeeya!

Blogg paus ett tag då pga av svin jobbig helg. Men älskade Joel drog mig upp ur depprisionen och nu mår jag mycket bättre!!
Vaknade idag av att må jätte illa, otroligt jobbigt hatar att må illa värsta värsta! och det har fortfarande inte gett sig helt D:
dricker massa vatten så fixar det sig nog:)

Ville bara tillägga att fjortisbloggar som och kissie och kenza och ja vad dom nu alla heter är så otroligt jävla booooring! försökte läsa några idag men det står inget mer vettigt en att dom bleker håret festar köper smink och kläder. tycker själv att min egen vardag är otroligt mer spännande en deras! nää fyy skämms på er ungar.

Jag håller mig till mamma bloggar, unga mammor och deras liv det är så sjuklt mycket mer intressant!
ska försöka få igång bloggen lite mer snart hara bara ganska mycket för mig och bloggen kommer verkligen inte i första hand... men någon inlägg om dagen ska väl kunna fixas!

Krrraaaammmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback