TJÖÖÖÖT

Vaknade klockan 8 med Joel ringde till vårdcentralen och dom skulle ringa upp vid 9. ursh va tvungen att hålla mig vaken en timme:(
jo jätte säkert att dom hörde av sig vid 9 också nej dom ringde klockan 10!
Fick iaf en tid klockan 14.15 hos en ny doktor som tydligen skulle vara bra och det blev jag glad över. dom har bytt ut 3 läkare till 3 nya som har fått mycket bra kritik och dom kan tydligen snacka svenska! hör och häpna :O :D

Fixade en mycket kul foto program som jag försöker komma på hur man använder, tack denise för tipset
http://knoddenojag.blogg.se/ :D



får lära mig lite mer :)
Skulle nog se bättre ut med vit bakrund :S

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo om du hade vit bakgrund i bloggen ja! Men du kan ju ändra så det blir den färgen du har, men då måste du ta reda på vilken färgkod det är först :)

2010-02-18 @ 12:35:04
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback