Fine day!


Haha jag börjar köra varannan dag dårå men det ska bli bättring på:P
Igår kom elias över och hängde en stund sedan kom också sara.
vi drog till lukas som hade chill kväll hemma hos han det va najs:)
idag kanske det blir bio lite senare på kvällen, snabba cash, den alla lever efter just nu.
allt är tvärt imot som det va på 70-talet fast endå rätt likt..
för nu har det börjat en ny drog period fast ingen är peace and love längre nu är det coolt att vara elaka mot varandra och vara gangster det är alltså det som är inne.
FATTAR inte va fan alla små ungar som springer runt med vapen tänker på.
fast det är ju messt zigenare som gör det.. pack..
aja whatever peace and love säger jag:D
jag testade en hemma gjord ansiktsmask som funkade super bra!
så jag tänkte dela med mig lite:D


(tvätta ansiktet innan användning)

1. Ha ett ägg redo, gärna ekologiskt

2. Knäck ägget försiktigt och separera gulan och vitan i 2 olika små skålar

3. Ta skålen med äggvitan och vispa snabbt med en gaffel tills det blir lite ´skummit´

4. Ta skummet och lägg det på huden undvik mun och mun- och ögonparti, vänta tills det torkar
(man vet när det är färdigt när det blir stelt när man ler, ser jätte kul ut) och badda av med en blöt handuk.

5. Ta skålen med ägg gulan och lägg över ett tunt lager gula över hela ansiktet vänta tills det torkar och badda av med blöt handuk. Färdigt!


alternativ.
(6. Ta en fin bra ansikts lotion(hellst anti age) och lägg på efter användning, vänta 2-3 min)
(7. Ta en isbit och stryk över ansiktet, lotionen har redan satt sig i huden så den åker inte bort, sen färdigt!)






så kul ser det ut :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kul det ser ut!

2010-01-16 @ 16:34:26
Postat av: Ylva :D

jag vet och det funkar jätte bra :)

2010-01-16 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback