Inte sjuk!!


Helt otroligt jag blev inte sjuk. Jag lixom! jag blir ju alltid sjuk! Känns som det finns en högre makt som vill att jag ska dra ut och ha kul i helgen :)

Idag har inte hänt så mycket förutom att Joels mamma kom förbi och pratade och hjälpte joel att vara lite "vuxen" :P
Sen kom sara förbi och hälsade på en liten stund så hade hon glömmt skorna jag skulle låna!! Feck.
så jag tog tåget till Gnesta och hämtade upp skorna:)
På stationen träffade jag Söt Hanna och Carl:) kul att se dom tillsammans!

Imorgon är det iaf party, undrar om jag kommer ihåg hur man partar:P var ju ett tag sedan. fast jag har det nog säkert i mig någonstans undanstoppat sen 9an :P

Puss Heeeej

Kommentarer
Postat av: Joel

Är så glad att jag har dig! tack för att du tar hand om mig! hoppas du får en rolig utekväll :) men glöm mig inte, vi ses om ett tag ;)

2010-01-30 @ 19:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback