Sjukdag!



Id
ag har jag bara varit hemma hela dagen lång och vart doktor och stackars lilla joel som fått vinterkräksjukan :(
så jag har sprungit till affären lagat mat och gullat med min lilla prins hela dagen.
Tycker massa synd om honom:(  magsjuka är fan värst av allt! hatar att spy och må illa fy fan!
hoppas inte jag blir sjuk nu bara, mamma sa om jag inte är sjuk inom ett dygn så slapp jag det men vi får väl se. Det kanske kommer mot kvällen/natten.
men men förutom sjuka och allt måste jag säga att jag är ganska taggad på helgen :) blir hel kväll på stockholms krogar med kareoke och en nyfylld Anna:)

Så håll tummarna för mig så jag inte blr sjuk också!!




vill ha sommar typ nu tack!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo jag vet, men ibland kan det kännas som om allt är ens fel. Eftersom att det var jag som flyttade. Tack för din kommentar, ha en bra dag :)

2010-01-29 @ 19:50:18
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback