The New One ;)

Hej Alla!

Tänkte försöka det här med blogg, alla andra har ju det så nånting kul måste det ju vara ^^

Det jag har uppfattat är att man ska skriva vad man har på sig och var man har gjort om dagarna och vad man har för åsikter, så antar att den här bloggen kommer handla mycket om det :)

fast jag tycker det är roligare att prata om åsikter en om kläder och mode så hoppas ni kan leva med det hihi;)

Idag har blivit en lugn dag, träffade Roselil som vart i nybro HUUUUUR länge som hellst så livet i järna har vart ganska lame ett tag, fast det är det ju alltid haha*

Jag och sara drog till roselil vid 4ra satt och pratade om hennes modevisning hon ska ha snart och jag ska ju vara modell så det är jätte pirrigt :D men det går nog bra iaf tror jag.

mycket mer händer det inte en söndag kväll i järna faktiskt!

nu ska jag äta mat sen kolla film och sova bort min vidriga mensvärk!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Rosiee

Kommer bli fetaste modeshowen alla kommer ju va där!

2010-01-10 @ 20:58:17
Postat av: Ylva

Kommer bli fett! :D

2010-01-10 @ 22:36:56
Postat av: Anonym

Ojojoj ! vilken dag... wanna know mine ? guess not..

2010-01-11 @ 19:34:22
Postat av: Stekaren

Ahh shit... fullt upp

2010-01-15 @ 16:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback