Börjar dra sig mot ett slut...

Idag åker vi hem! Festivalen fortsätter men utan oss dårå. För jag får hem min hund idag och mamma och pappa skulle tydligen på någon stor MC träff och alla andra har lessnat på festivalen haha.

Somnade halv 12 igår men vaknade när lillebor kom och hade slutat jobba så vi snackade lite och sen somnade vi om igen...

Blev väckt 3 gånger av mamma magne och tillslut av pappa som tjatade på att vi skulle "upp och hoppa och börja packa".. Tillslut kom vi upp och började packa, är inte klara än....


Men en rolig grej är iaf att jag får hem min Gucci idag och det ska verkligen bli toppen! Och på måndag ska vi åka till nyköping och hälsa på en gård med massa djur och sånt, med valparna alltså. Viktigt att dom vänjer sig med andra djur så dom inte blir aggresvia osv. Nu ska jag lägga mig i stek heta solen ett tag!! Bloggar seeeeenare :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

men bor du i sthlm? Det hade jag ingen aning om:P

2010-07-03 @ 12:56:05
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback