Dåligt väder??!

Gucci vaknade bara 2 gånger inatt. En gång kissade hon på sig den andra hann jag ut.
Sen klockan 07.00 var det bara att gå upp! Hon är min egna lilla väckarklocka ;) Fast när i kom in igen och hon hade ätit så gick hon direkt och lade sig igen ?? Så jag gjorde det samma så sov vi till kanske halv 10 sen ville hon gå ut igen.

Så nu sitter jag här med min morgonlatte med kanel på och funderar på vad som ska hända idag då. Vi skulle åka till en "cowboyransh"(stavas?) med valparna och låta dom hälsa på djuren och sånt. Bra att lära dom det men vädret verkar ju suga så det blir nog inte så idag....

Nåväl jag kommer väl på något antar jag ;)


Bjuder på denna ;)

Kommentarer
Postat av: nicole

Härlig blogg:)



var gärna med i min tävling om en välfyld hello kitty goodie bag

/Shoppaholly

2010-07-05 @ 10:50:14
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nath

ur snygg header ;)

2010-07-05 @ 15:31:07
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback