El Stockholmo idag eller?

Blev inte så mycket skrivet igår heller haha :P
Vi åkte iaf hem med Julian sen åkte han med 10 tåget då satte vi på filmen snakes on a plane, kan möjligtvis vara den sämsta filmen som någonsin gjorts, någonsing. Joel somnade fast jag kollade klart på den. Sen blev det ett par avsnitt av how i meet your mother innan sängen.

Idag blir det stan, funderar på att inte ta med mig brädan men det lär ju inte hända. Men vill ju testa mina nya högklackisar ju och det går inte ihop med longboard haha :P Vi får se lutar mer åt brädan faktiskt.
Sen blir det en fika med Henke om jag har tur. Skulle igentligen träffat han igår men det blev inge stan igår så vi hoppas på idag :)

Nu ska jag sätta på lite kaffe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback