Fest och fylla

Hello igen!
Nu är joel iväg med magne till att köpa thai mat sen bär det nog av mot festivalområdet igen, eller kanske inte vi får se.. har det ju så bra här i huset vi bor i eller ja vi tältar ju utanför men med en fet madrass i tältet så det är bara mysigt:)

Shit vilken bild bomb det kommer bli sen när jag kommer hem imorgon haha jag har inte ens hunnit kolla på alla bilder. Det är nog roligast att göra sen när man lägger in dom på datan ;)

Så vad gör alla denna fredag? :D


Bilden är verkligen heeemsk men man måste ju bjuda på sig själv? :) Full på nivå22 förra sommarn :)

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God natt sötnos :)



Här är det iof dag men kram härifrån USA!

2010-07-03 @ 02:24:20
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

nivå22? ligger inte det i sthlm? :)

2010-07-03 @ 09:05:33
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Angående veckansblogg inne hos mig!



Nu har det gått 2 dagar och jag har nu kommit underfund med att det är SKIT svårt att dela ut poäng för mig varje dag och speciellt till en 1a och en 2a, i alla kategorier. Har funderat lite och kommit fram till att jag tänker ändra lite på hurvida jag kommer dela ut poäng. Detta gör jag för min och finalisternas skull. Jag får lättare att dela ut poäng och finalisterna behöver inte bry sig om att det vart ute en dag och bloggat noll för det kan man ta igen en annan dag. Jag kommer INTE att dela ut poäng varje dag utan poängutdelningen sker när "veckan" är slut.



Så reglerna kommer se ut såhär:



Efter veckans slut så kommer jag dela ut 60p, 30p, 20p, 15p, 10p, 5p, 4p, 3p, 2p, 1p. Vad den ena finalisten får beror på hurvida den uppdaterat, varierat sina inlägg, fångat läsarens intresse och vad den skrivit om. Sen räknas dessa poäng ihop med rösterna och då kommer en vinnare att koras :) Den som får 60p är alltså den som presterat bäst i ALLA KATEGORIER och därefter så är det den som kommit 2a, 3a osv.



FÖRLÅT för att jag ändrar såhär när det redan är igång men jag tror att det kommer bli bäst för både mig och alla finalister. Jag kommer att följa era bloggar i prick en vecka till så att dessa dagar som redan gått inte går till spillo. Har ni några funderingar så är det bara att säga till! Kram!

2010-07-03 @ 10:01:15
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback