HAHA bilderna från festen = FULA!

Shit kollade igenom bilderna från festen nu och herregud va fula bilder! Nä när man är full passar man sig inte alls på fotto!! USH haha men här kommer ett gäng iaf, bara för jag bjuder på mig själv;)


Lill bryggan där folk badade

Jag satt och kollade på och drack shots haha

André hittade världens minsta groda, naaw :)

Visst ser det mysigt ut? :D

Musiken :)

*untiss unntiss*

Oj va jag hade kul åt den här bilden, joel tyckte den va as ball men va fan jag kollar ju i kors?! haha Finns det någon som blir snygg på kort på fyllan??

André och Alex

Joel och jag... nej vadå jag onykter?...pffft ;)

lite folk :) Aja helt okej kväll faktiskt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback