Haha Haha

Har läst lite gay bloggar ett tag nu och insåg att det faktiskt inte finns några flat bloggar. Why? Anyhow så sökte jag på det så kom jag fram till en sida med en tjej som va flata och feminist. Då kom jag på, ingen läser ju den här skiten! Kollade runt på lite mer Flat bloggar men alla är ju feminiser?? W0ot? Måste man vara feminist i dagen samhälle för att vara lebb? Man kan väl vara flata och inte feminist? Nää förstår inte.. 0.O

Jag HATAR feminister, lika löner osv osv. Det är inte jämnställt när vi tjejer får enklare tester på att komma in på olika jobb och utbildningar. Lika ska fan mig vara lika också! Om man vill vara brandman eller något i den stilen måste man ju palla med lika mycket som killarna annars är det väl dom som får göra det som är 'lite' jobbigare.
Vi är ju byggda på olika sett. Killar är större(i dom flesta fall;)

Tycker feminister fått för lite K*k ;)


Puss på er

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Jag är feminist, men jag tycker inte att det ska vara mindre krav på tjejer. För att få ett jobb måste man kvalificera sig till det och det ska vara lika för både tjejer och killar. Gällande alla jobb. Och lönen ska vara lika. Det är faktiskt skillnad på att vara feminist och att vara feminist. Radikalfeminister kan man slänga i väggen, hehe!



Svar: Ja, han får köttfoder. Det var det jag menade med att han behöver få i sig sådant också, även om jag är emot köttindustrin.

2010-07-07 @ 14:39:33
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: AD PHOTOS - amandadovling

Hellue! :}



Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på mina egna foton och skriver om min väg till att bli fotograf. Även fast den är lång, så tar jag den!



KRAM

2010-07-07 @ 14:51:12
URL: http://adphotos.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha, håller verkligen med dig. Jag hade en klasskompis var var leb och femenist hon var rätt agresiv med det också. Jag var lite rädd för henne, fast jag vet att hon var jätte snäll egentligen

2010-07-07 @ 17:21:16
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Postat av: AD PHOTOS - amandadovling

SV: Tack för svaret, och va roligt att du tycker det! :D

2010-07-07 @ 17:32:02
URL: http://adphotos.blogg.se/
Postat av: Nora

Jag är feminist och jag får jättemycket kuk! ;-)



Feminism har blivit ett väldigt känsligt ord tyvärr.Trots att vad det egentligen menas med är att vi vill ha ett lika samhälle oavsätt kön och sexuell läggning.Självklart passar vissa fysiska arbeten bättre för män,med undantag förstås.Det handlar inte om att förneka detta men att jobba MED det.Det är ju någonting fel när t.o.m den kvinnliga jämst¨lldhetsministern får mindre betalt en den tidigare ministern som var man.

Självklart ska man SE att det är skillnader mellan män och kvinnor.Men vi har SAMMA värde,oavsett kön.Och ska behandlas därefter.



Kan tillägga att alla människor väljer att visa sina åsikter på olika sätt.En aggressiv feminist tror inte jag kommer att nå fram till människor.Likaså inte en vänsteraktivist som slår.Eller en terrorist som mördar i Guds namn.Jag tror aldrig på våld.



:-) Puss på dig!

2010-07-08 @ 11:49:51
URL: http://swedeinskewsby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback