Lite pic´s från idag

Hej igen! Har haft en helt okej dag idag, eller ja den va jätte bra det är bara jag som vart på sånt konstigt humör :P Men vi gjorde massor! Åkte ut till en stor gård i Nyköping som har hur mycket olika djur som hellst och hälsade på kossor och kalvar, kaniner och olika sorters fåglar, ankor och hästar och fästingar :(
Min lilla bebis fick en fästing som inte riktigt ville "släppa". Så det är en liten liten "bit" kvar men eftersom vi har pillat så mycket är det helt svullet runt om :( Ska vänta tills Gabbi kommer så får hon hjälpa mig att få bort den!


Iväntan på att David och gabbi ska hämta upp oss :) (nej håret är inte fettigt bara nyduschat och blött)


Joel och Gucci busar lite, fast Gucci ser bara trött ut...


SamSam spanar in kaninisarna


David, Gabbi och jag
Hundar: Filippa, Sam och Gucci ;)

Har sitter vi och myser i gräset
(jag och Gabbi på bild)

Myspys i solen(skuggan)

Söt Sami!!

Avslutar med denna! Syskonen busar(som vanligt)

Nu ska jag skura badrummet! Seeee Yaaaa LATER!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vilka härliga hundar!



Svar: Tack så mycket! Han blir 3 månader på onsdag :)

2010-07-05 @ 19:25:39
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: petra

ni e ju på öknaskolan juh! ;_)

2010-07-05 @ 19:44:26
Postat av: Plutten

Såååå söta bilder:) Verkligen underbart att fånga djuren på bild när dom leker:) Särskilt när dom är sådäringa små!



Ja, jag vet...jävla fästingar! En av katter hade 17 fästingar på sej när han kom in häromdagen...hallå! 17 fästingar liksom? Stackars stackars kissemissen min...

2010-07-05 @ 20:00:29
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Bisexuel kille <3

nej guuud va gullig =D =]

2010-07-05 @ 20:27:43
URL: http://abbiebooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback