LONGBOARD!!!

Ville bara säga att jag verkligen älskar känslan av att åka longboard och glida från på stadens betong!

Ni vet hur det ser ut när men surfar? Det ser ju för härligt ut? Precis så känns det fast mycket bättre! Älskar känslan av både fart och "glidet" !
Om ni inte testat gör det! Om ni vill ha hjälp att börja så tveka inte att höra av er! :D


PURE LOVE!

Extrem sporter har alltid varit en favorit för mig! När jag var liten höll jag på med klättring. Både på vägg och utomhus. Vunnit massa tävlingar och var bäst i min åldersgrupp i länet jag bodde i då ;)

Sen har jag både jobbat och spelat paintball. Det är verkligen så kul! Kanske inte att jobba men att spela! Synd att mitt lag bröt upp :( Det är ju så otroligt dyrt bara, men när jag jobba och spela så blev vi sponsrade av massa företag så då kostade det inte ;)




Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag har alltid velat kunnat åka skateboard eller longboard, men mitt balanssinne när det gäller rullande brädor är lika med noll! ;D

Tur att man har en kusin (två) som åker och är bra på det så att man kanske råkar ha det i släkten.. Puss!

2010-07-05 @ 21:24:54
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det verkar så roligt :)

2010-07-07 @ 18:54:21
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback