SPÖ REGN!

Ush!! Kom just hem från våran jätte mysiga camping resa... Bästa helgen att campa på eller vad tycker ni??
Kan ju säga att vi inte kom hem med något som var torrt utan allt var dyngsurt!

Tur att vi hade värsta lyxtältet med oss med 2 rum och en hall så vi kunde sitta inne i tältet när det regnade(som det gjorde hela tiden!!)
Vi kom dit vi skulle vara och när vi skulle börja grilla började det små dugga lite sen när vi hade ätit klart började det ÖSA ner!!! :(. Så vi satte oss i tältet och drack öl och vin och körde såklart öl spelet, det slutade med att jag fick bada i regnet, jätte kul*NOT*
Vi somnade ganska tidigt eftersom en del av oss blev lite för fulla*Host* Gabbi *host* ;)
Sen på morgon kvisten när jag skulle kolla klockan så tog jag upp mobilen och det bara droppade vatten från den... Så min mobil pajjade också jävla crap!
Aja lite mysigt var det iaf :P

Nu ska jag packa upp och hänga upp allt!


Kommentarer
Postat av: Dilaan D

snygg header & blogg! :)



Jag hatar när man planerar något och så förstör regnet allt.. det suger.

2010-07-25 @ 18:02:52
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback