Trött och still bakis...

Ush ska inte dricka på ett tag känner jag, min kropp kan inte hantera alkohol! Ushush...
På lördag är det pride! Det ska bli jätte kul längtar som bara den! har missat pride dom senaste åren pga massa festivaler men inte nu!

Imorgon ska jag träffa Henke istan igen, blir en tidig morgon då jag ska vara i stan klockan 10, det betyder att jag måste gå upp klockan 7 om jag ska hinna duscha sminka mig och välja kläder och känns som imorgon kommer jag vilja sova ut men vill hellre träffa Henke Bejb! :D

Kommentarer
Postat av: josefine

Första inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ligger uppe i bloggen. Vad tycker du? :)

2010-07-28 @ 17:05:31
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback