Ush...

Ush förlåt för dålig update men det har varit en riktigt dålig dag idag.
Jag har astma och dom senaste dagarna har jag fått mer och mer känningar och dom 2 senaste nätterna har jag knappt kunnat andas så jag åkte till läkarn idag och dom sa att det inte var någon bra idée alls att ha katt och hund hemma eftersom jag redan tyckte att det kändes dåligt med katten.
Så jag var tvungen att lämna tillbaka Gucci idag eftersom det inte funkade :(
Jätte synd tycker jag men hon ska få komma till ett annat bra hem hos en kille i björnlunda så det är inte så jätte lågnt bort iaf.
Men det är så det är. Shit happens... För mig hela tiden känns det som. Jag har så otroligt massa med otur hela tiden.

Nåväl imorgon ska jag till läkarn med min hand(longboard accident) för den verkar inte vilja bli bättre. Har fortfarande jätte ont när jag rör på den och kan inte knyta handen helt...

Aja denna dag verkligen sux!!

Muntra upp mig!

Kommentarer
Postat av: therese

svar: det är jätte roligt att du vill vara med och tävla, men länken till ditt inlägg MÅSTE ligga i kommentarsfältet till tävlingen.



kram!

2010-07-06 @ 16:15:53
URL: http://tsundin.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hur gamla är dom? :)



Tack så mycket!

2010-07-06 @ 17:42:30
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Tuva

Fy fan, vad tråkigt vännen! :(

Nu blir jag riktigt ledsen för din skull!



Du får se till att skaffa hund när ni har skaffat gården, så att du är mer utomhus med djuren och inte påverkas av astman lika mycket.

Fan vad tråkigt!!

2010-07-06 @ 19:12:11
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Molly

neee.. usch stackare! Har ocksa astma, javelskap. har en stravharig tax, den ar typ det enda djuret jag tal! Kram!!

2010-07-08 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback