AAAAAAAHHHH!!!!!!!

Började dagen med en kopp te på balkongen imorse och tur som vi har så skiner solen rakt på våran balkong:) Sedan blev det en prommis till stranden med Joel och mysa på bryggan lite, steka stek:)
Sen blev det stockholm och vet ni va!?!?!?! I fucking did it!! Jag köpte en Loaded Dervish (longboard) !!! Det var den första brädan jag såg och verkligen ville ha!!! Är så jävla happy just nu! Tog brädan ut på en sväng i stan med sara och joel som hade en varsin också:) Men fy fan i jävlar va skön min är alltså! vi drog en sväng i stan och slutade i tanto där vi åt jordgubbar och mös i solen. Åkte hem med 7 tåget och nu hemma, Funderar på att dra ut igen och ta en kvälls sväng:P Blir nog det istället för joggingrundan idag.

Nu gör älskling mat till oss, ugnsbakade grönsaker mööms:)
Så jag ska ut och åka tills maten är klar. haha som ett litet barn:P Joel får ropa genom fönstret sen -Maten är klart nu Ylva! haha nåväl, alla har väl fortfarande ett litet barn i sig :)

Såhär ser den ut fast med bättre truckar(silver) tycker svarta ser typ "fake" ut, och bättre hjul(gröna) :D

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Lycka till i veckansblogg! Glöm inte att kika in i morgon kväll för att se ifall du blev en utav finalisterna. Ha en bra kväll :)

2010-06-02 @ 21:59:53
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback