Bakis potatis!

Äntligen hemma!!! :D
bröloppet igår va väldigt fint fick tårar i ögonen när jag kramade brorsan efter cermonin. På efter festen serverades der dricka och god mat, åt tills jag nästan sprak! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev onykter för lite rund om fötterna för det blev jag verkligen haha :P Bilder kommer upp senare, som vanligt :P Fan har börjat blivi dålig på att lägga upp bilder igen men det kommer har inte riktigt haft tid har typ stress bloggat dom senaste dagarna:P

Efter brölopps festen åkte vi till David och Gabbi som hade lite mys fest hemma hos dom med familj och vänner. Så vi satt i trädgården och myste och lekte med hundarna sen när det blev för myggit drog vi oss upp mot balkongen och efterfestade där, jätte trevligt :) Sen blev alla för fulla och trötta så det blev sängen ganska tidigt + att valparna ska ha mat vid 6 så det blir tidiga mornar!

Håller på att lägga in bilder så slänger upp dom i ett annat inlägg snart ! :)
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback