Bättre men fortfarande ont

Vaknade halv 9 inte så pjåkigt när man tänker på att vi va uppe till typ 3 igen, fan måste bli bättre att gå och lägga mig i tid!
Har packat klart inför ikväll och ringt efter våraat bokningsnummer som aldrig kom men nu har vi det och allt är packat och klart!
Snart ska vi bege oss mot Btown där Egil har bjudning för han fyller ju faktiskt 18! haha känns som igår jag fyllde 18 kan inte tro att jag snart fyller "helmyndig" :(


Grattis Älskade "lillebror" p

Grattis älskade "lillebror" på 18års dagen! Jag ska göra din kväll oförglömmlig ;D

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: viki

Sv; Okej, vad kul! =D

Grattis från mig! =D

Kramar! Ha det så kul på kryssningen!

2010-06-14 @ 11:50:42
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback