bilder från igår!


Egil under det så kallade "altaret" Bara så ni vet så va det inget "vanligt*" brölopp det var lite mer alternativt och medeltids aktigt, väldigt fint :)

Jag och joel iväntan på budparet, försök undvika min fetto arm:P

Bror i mitten med svart t-shirt hehe, mamma var vigsel prestinna

Här håller dom i trolovsringen

Lite närmare bild

*pusspuss*

Bröloppsparet tärnorna och mamma och pappa

I bilen påväg till efter festen, ser arg ut men i´m not ;P

Brorsorna beatboxar lite på scen

Jag pappa och lillebror

Här skär dom upp tårtan tillsammans :)

Mor och far pussas ;)

folk och jazz bandet

Sen åkte vi och hälsade på bebisen ;D Har inte så mycket bilder från efter efter festen hos David och gabbi men det var iaf jätte trevligt :)

Nu ska jag duuuuuschaaaa!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback