Blä ush på allt:(

Idag är det dags att leka emo idag igen. Tror denna vecka kommer bli jobbig och tuff dom 2 första dagarna har redan sugit fast det vart helt okej väder. Kanske lingonveckan som spökar.
Idag gick jag upp påtok för sent men det är svårt att gå upp ur varma sköna sängen speciellt med en verm pojkvänn i den. Så jag ställde mig upp klockan 10.
Tjatade på joel i ca 2 timmar att han skulle gå upp men han tokvägrade så till slut sa jag - då får du väl komma försent till tåget då för jag tänker inte väcka dig nå mer. Då gick han upp :P

Sen gick jag en lång prommis i solen ihopp om att bli på lite bättre humör. Funkade ej... Gick ut och plockade blommar, funkade inte heller.
Gjorde mat och kollade på simpsons och soutpark det hjälpte lite iaf:)
Ska eventuellt ut på en prommis till sjön snart men ser ut som att det är kallt ute, ähh på med kläder bara.
Sen tänkte jag våldsgästa min far och minsta lillebror i Btown resten av familjen stannade i Norge, Ush vill också hatar äckel sverige :(

Nää ska försöka göra mig lite piggare. 2 koppar kaffe på 1 och en halv vecka... fy fan va jobbigt:( jag som brukar dricka 5-6 koppar om dagen men kanske lite bra att bli lite avgiftat:P
JUUUUSTE!... våran diet. den har väl gått sådär. Ätit Ben and jerrys en gång och sen en tårtbit på morsdag hemma hos joels föräldrar annars har det faktiskt gått bra:) men denna vecka skall vara felfri bara frukt och grönsaker :)

Kryssning snart brudar?:)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Verkar som att du behöver komma ut till djur och natur, vad sägs om att ta den där långturen på söndag och ta med massor av fruktsallad som lunch? :)

2010-06-02 @ 09:20:49
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback