Börja dagen med en kaffe latte!

Sitter här med min latte och klurar ut på vad man ska hitta på idag. Tror det blir att åka och storhandla och sen åka till Gabbi.

Saknar min lillebror lite, den minsta alltså, :( han har inte hälsat på på jääätte länge. Vi brukpar alltid ha sten kul tillsammans! Kolla southpark och massa film, spela spel, spela tvspel, sjunga dansa ja allt kul man kan komma på :) han är så jävla underbar verkligen! Skönaste ungen LÄTT!


Min lillebror är bäst i hela världen <3

Jaja nu ska jag försöka dra J upp ur sängen så vi kan åka och handla :D

Bloggar senare antar jag :P

Kommentarer
Postat av: jjoffe

Titta gärna in i bloggen! :)

har skrivit en enkel guide i ett inlägg hur du lätt kan tjäna pengar på din blogg! :)

Du behöver inte ha en stor blogg för att göra det :P

Jag ber om ursäkt om du inte alls är intresserad av detta!

Kram!

2010-06-22 @ 11:54:37
URL: http://jjoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback