Full fart hela dagen :)

Oj idag blev det inte mycket till bloggning :P Blev en sen natt igår så vaknade halv 7 utav ring klockan som sa - GÅ UPP ! DU SKA JU TILL LÄKARN!!!! medans jag sa - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!! och ringde och avbokade tiden haha.

Sen vaknade jag ett antal gånger utav att "telgebostäder" kom och plingade på ett antal gånger och sprang runt i lägenheten. Jag som ville sova ut....
Sen vaknade jag igen vid 12!? haha skulle ju möta Tuva vid tåget halv 1. satte på mig kläder och gick ner och mötte henne sen blev det stranden och massa SOL!
sen begav vi oss mot gnesta för att sedan ta moppen ut till valparna och hälsa på Gucci lite :) hon va glad som vanligt, söt hund!
Sen åkte vi ut till stallet och red, eller ja jag red tuva sa vad jag skulle göra. Red barbacka(utan sadel) då måste man spänna låren HELA TIDEN så träningsvärk imorgon jo tack!

Nu är jag hemma och har duschat av mig dagens lort och ska snart kolla på film :)

Lite pic´s :D

Gucci babe lite trött :)

Tröttisen ZzZZzZZz

Bästisarna samsam och Gucci :)

Naawww <3

Sen lite från ridningen

Påväg till stallet, Tuva säker på moppen ;)

Här har ni mig med ridkläder :D

haha as glad :)



Kommentarer
Postat av: Tuva

Helt underbar dag idag! Tack, sötnos! :)

2010-06-17 @ 20:54:59
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Tuva

SV: Ge mig lite bilder och säg vilka färger du vill ha så borde jag kunna knåpa ihop någonting ;)

Du kan ju skicka bilder till min mejl: [email protected]



Behöver någonting att göra ikväll :)

2010-06-17 @ 20:56:50
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Anonym

så söta hundar :D

2010-06-18 @ 14:39:27
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback