Fy fan jag tror jag DÖR

Har så jävla ont i ryggen!! Hade ont hela dagen igår också men trodde det skulle gå över men icke! har så ont att jag inte ens kan gå eller sitta upp utan måste ligga ner. Inga smärtstillande funkar heller. Ush måste ställa in farbrors födelsedagsmiddag ikväll. Ush blir nog bara att ligga hemma och dega hela dagen något jag inte tycker om alls. Får se vad man kan hitta på när man inte kan sitta gå eller stå upp... Finns inte så mycket val att ligga och kolla på film i soffan. Såå ge mig nårga film tips!!


Kommentarer
Postat av: Tuva

Eternal Sunshine of the Spotless Mind är en bra film och konstig film där Jim Carrey för en gångs skull inte spelar en humoristisk roll. Väldigt djup och vacker film.

2010-06-13 @ 20:19:44
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback