Haha är jag bäst eller vad?:)

Plockade en stor bukett blommor till joel när jag va ute på prommis:) Sen när jag kom hem så gjorde jag frukost på sängen till Älskling. Det blev fruktsallad och 2 mackor med grönsaker på och chai te:) Då vaknade han glad iaf och fick upp honom innan 10 det händer en gång om året kanske haha annars brukar han ligga och dra sig till 2 typ.

köpte nytt nagelack i lördags, persiko färg, jätte fint! Testade det nyss och det såg jätte bra ut på också:)

Hahah försökte ta bilder med mobilkameran men det gick inte så bra haha så kommer väl upp bilder sen när jag hittat vanliga kameran. Nu ska jag ta en tur till stranden, J kanske följer med idag eftersom han endå är uppe:P


Utsikt från bryggan vid stranden, så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback