haha juste:P

Glömde säga att det inte blev någon juice diet denna vecka blir antagligen första veckan i juli istället:) är sjukt dyrt att köpa frukt och pressa det så det får bli när man har mer pengar haha:)
Va sjukt mysigt att gå till stranden! Joel följde inte med den dissaren men jag gick ner en sväng och la mig på bryggen och lyssnade på musik och solade men sen började det blåsa för mycket så gick hem.

Snart ska jag packa ryggan och bege mig mot frejahallen för att träna och sola, tror inte jag orkar simma idag brukar vara så himla kallt där. Gabbi jobbar så det blir kul:) Senare ikväll bär det av mot enekullarna för att gå på 12ans fest och partaja lite med dom innan studenten imorgon:) trevligt! Känns som igår dom började gymnasiet lixom:)
Men nästa år då ni går jag ut skolan ska börja skola efter sommarlova och gå klart fucking gymnasiet så man slipper tjatet sen :D men blir antagligen inte heltid utan deltid jobb och deltid skola:P

Flyttade över bilder från mobilen nyss så ännu en bildbomb :D


På stranden idag :)



Vi <3



Misse ungarna! <3 som förövrigt har fått skabb, euuuuu. tur att dom inte bor hemma längre:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback