Hahahhah

Kunde inte låta bli att kolla på Malta filmen jag gjorde. Shit va kul vi hade guys! Här kommer lite pinsamma meen kul bilder ;D


Utanför bästa puben. från vänster Tobbe, Någon random som bodde på vårat hotell minns inte vad han hette, krog 'ägaren' Jamie tror jag han hette, Jag

Några killar som raggade upp mig och Sara, men vi bara drev med dom :D sen sa vi att vi skulle på toa så sprang vi ifrån dom haha.

Solning på stranden!

Fulla som stryk, i love you! ;)

Sitter på stranden och dricker vin, livet var då underbart ;)

Feszt?'

Stod lite bakom baren med bartendern på stället vi va stammisar på, underbart!

3 röda svenskar och bartendern

Strippklubb, ush! haha

Mysiga killar, noot:P

Sara däckade lite i hissen ;)

En öl på stranden sitter aldrig fel!

Så mycket olika och så GOOODA drinkar!

Shottar sambocka(stavas?) och suger i sig spritångorna med sugrör. svårt att förklara med et har iaf med eld och ångor att göra haha :P

Här fick vi lite shots av bartendern ;)

Vin och sprit flaskorna för ca 10 dagar, förkröks flaskorna vi lämnade hemma alltså:)

Nu laddade jag bara upp fest och supar bilder men det var riktigt fint också får lägga in dom "fina" NYKTRA bilderna en annan gång:P

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: haha nu kommer jag säkert tappa allt mitt hår, skulle vara kaaaaatastrof:P Får vara lite försiktig :D

2010-06-11 @ 11:59:50
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Madde

Hoppas du får en fin fredag! Hur mår du? gärliga bilder. Kram

2010-06-11 @ 13:12:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: eemmaaj - music ♥

Jag har skrivit om otrohet på min blogg, vill gärna höra vad du tycker, för alla tycker ju så olika... skriv gärna en kommenter om vad du tycker och så. Puss ;)

2010-06-11 @ 17:47:05
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback