Hund på longboard?! :D

Idah har vi också köpt valp foder(Får ju hem valpen om några dagar) Sen valpsele, katt mat och katt foder. Japp en hel cirkus har vi här hemma haha nä inte riktigt men lär nog bli så när våran gravida katt få kattungar!! :s Äh det blir så kul så! Ser fram imot att lära min hund att t.ex åka longboard elelr dra mig när jag åker! Kommer bli helt awesome!


Haha fast Gucci(min valp) Kommer ju bli betydligt större därför kommer vi använda oss av en longboard :D


Du är världens bästa hund <3

Kommentarer
Postat av: Plutten

AAAAWW!!! Så söööt! Herregud, så söt! Vi har också en hel cirkus hemma, jag o sambon har hittills samlat på oss fyra katter, två råttor och en hund! Nu är det bara en människobebis som fattas ;)

2010-06-30 @ 16:51:21
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback