Jag orkar det inte!

Blir så trött, jag har en "kompis" och "den" drar bara ut min energi och gör så jag känner mig dålig och jag mår extremt dåligt att umgås med "den".  "Den" har inga what so ever någon med mänsklighet och jag tror aldrig "den" har brytt sig om hur JAG mår, för allt handlar bara om "den" och det finns inte i "dens" hjärna att någonsin ge tillbaka utan det är bara ta, ta, ta.. Jag ger mina kompisar mitt fulla förtroende och endel har svikit det och dom pratar jag inte med längre och en del har faktiskt visat sig vara riktiga.
Som min kusin sa till mig " man kan ha en massa kompisar, men många är bara grus. det är extremt få som är verkliga diamanter" ... Det slog verkligen i mig.

Vill inte detta mer orkar inte "fejka" ett kompis förhållande vad fan ska man göra??!



Kommentarer
Postat av: Tuva

Kasta henne på soptippen, hon var bara en plastdiamant.

2010-06-20 @ 21:48:21
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback