JUSTEEEEE!!!USH!

Hände en as skumm grej idag! :S

När jag kom till gnesta och började tricka lite med brädan tills Petra skulle komma och möta så gick det en skumm kille förbi och kollade typ på brädan sen på mig, och det är helt okej för det är så det brukar vara.
Sen vände han och gick förbi en gång till och gjorde samma sak... Lite skummt tyckte jag..
Sen efter någon timme när jag va påväg mot stopp och Gabbi så gick han mot mig från motsatt håll och vinkade på mig? jag skejtade ju rätt fort så det blev en tvärnit. Jag tog av mig lurara och kolla va han ville såhär gick samtalet:

- Vart ligger intersport??
- öhmm.. inne i stopp man går rakt fram sen ser du det
så börjar jag skejta iväg då säger han
- Men kan inte du visa mig om du är påväg åt samma håll?
NEJ tänkte jag, palla....
-öhm.. jag skejtar ju?
- Men det går fort
-okej då, säger jag och kliver av brädan


Sen gick vi och kall snackade lite, han verkade vara en riktig skummis kanske 18 år eller något. Sen börjar han ragga och frågade typ vart jag var påväg och vart jag bodde..

- Jag bor i mölnbo med min pojkvänn säger jag lite bestämmt...

Sen när vi hade gått in på stopp, jag skulle vidare in i affären och han skulle till intersport då sa vi hej då
SKÖNT tänkte jag!!!
Sen när jag skulle därifrån så sitter snubben och väntar på mig utanför ?! WTF!?
så säger han :

- jag har inget att göra, kan inte vi ses sen?
- Nej, jag ska hem till min pojkvänn!


Då frågar han om mitt nummer?! Jag sa nej och att jag kan ta hans isf. Låtsas skriva in nummret... När jag ska därifrån ropar han :

-Skulle vara kul att testa brädan sen!
- Äru dum eller? Det är bara jag som får stå på min longboard, INGEN ANNAN!  Ser lite arg ut och åker därifrån

Kollade bak massa gånger ifall han typ följde efter.. men det gjorde han som tur inte.

Tror han att han skulle få sätta sin fot på min longboard?! MIN LONGBOARD!!

Kommentarer
Postat av: l.

rosa tröjan som paow hade är från h&m men den finns nog inte kvar. köpt förra året.

2010-06-22 @ 22:56:44
Postat av: Tuva

Jag mötte också honom igår när jag lämnade av Marcus på ungdomens hus! :o

Han stannade mig vid rödlysena vid stationen och frågade efter intersport och sedan om jag kunde skjutsa honom dit för att det var så långt? I mean: what?!

2010-06-23 @ 08:27:52
URL: http://sirajeria.blogg.se/
Postat av: Tuva

Yup, that's him! Skitskum! Vem frågar någon random person om man kan bli skjutsad en knapp kilometer? xD

2010-06-23 @ 08:47:30
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback