MAAAAT!

Det plingade på dörren för någa timmar sen så stog båda mina små söt brorsor där och hade packat för stranden! Så vi begav oss dit och jag tog fan mitt första dopp för i år och det sissta kan jag ju säga! :P

Så vi hängde på stranden åt frukt och badade, träffade Petra, Matilda, Moa och patrik som låg och stekte i solen:)

Sen gick vi hem och lagade middag och åt i mängder så nu är jag heeeelt mätt!!! Älskar att ha en liten del av familjen här hemma hos mig känns lite mer som hemma eller vad man säger:P Kanske inte har vant mig att bo hemifrån än, fast jag gjort det i 4ra år haha.

Nu ska jag packa lite inför kvällen då det ska förtäras alkohol i mängder!!! :D
Och träffa gucci hoppas jag, min lille valpbebis! Hon har fått spruta och blivit chipad idag och blev "godkännd" eller vad man ska säga :P men det låter bra iaf haha.
Bloggar mer imorgon!

Hoppas ni saknar mig så länge!

Ps. har fått värsta brännan idag!!! ds.

PUSSSSSS<3<3


Jag och Gucci <3

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Åh tack så mycket :D åh vilken söt hund !

2010-06-24 @ 14:54:00
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback