Ojojoj....

Har blivit lite utav en blogg torka här känns det som:P

Fredag: Dålig dag skulle ut på krogen men bejbsen men kom massa saker emellan så det blev stå och grina tills taxin kom och körde hem... -.-

Lördag: Gnesta dagen handlade massa saker, en skinn jacka, en parfym amore amore hette den tror jag, sen en handkram med coccos lukt min favvo:) ett nagelack med persikofärg jäääätte fint! en kula till tung percingen och ett smycke till naveln kommer inte ihåg mer men det var det:P
Sen efter vi hade gått runt och kollat på hela marknaden satte vi oss på bryggan med ett 6pk folle och bara myste i solen. Sen hookade vi upp med fredde och gick till karusellerna där pappa och magne va. Magne vågade inte åka några karuseller, fjant lillebror:P så jag fick åka med hans kompis henkan. Det gick faktiskt bra trots onykterheten:P Så jag åkte ett gäng karuseller.
Sen hookade vi också upp med sara valle stefan och massa annat folk. Köpte med öl och begav oss hem till stefan och festade, kan ju säga att minnet är lite luddigt men kul var det!!

Söndag: Vakna duscha spy, lägger mig i soffan spyr lite mer. ja va ska man säga, det va värt det;) Försökte kurera mig själv och sen begav jag mig mot gnesta där Tuva(kusin*) stod och väntade med moppe. Vi stannade på ica och handlade massa god mat och sånt. Åkte hem till henne åt en ben and jerrys(muuuuums) sen packade vi en rygga med fika och gick ut och red. vi red till långsjön och la oss på bryggan och stekte, blev faktiskt lite brun:)

Nu ska jag snart ut på en liten prommis och sedan blir det stranden! Tror fan jag ska bada lite idag hehe!

Blogg ya later!

Kommentarer
Postat av: jadis

Det lät ju grymt mysigt!

2010-06-08 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback