Ont och hungrig!

Ush har så ont i huvudet och endå sitter jag vid datorn, får nog skylle mig själv så ska sluta klaga..

J står och diskar oxh middagen ligger och puttrar i ugnen. Blir Kykling och sås med ris och ärtor och sallad enkelt och jätte gott, tycker iaf jag! Jag älskar vverkligen kykling!

Jag äter ju inte rött kött, eller isf YTTERST sällen, tycker det är as vidrigt och äckligt så jag väljer helt enkelt bort det. Om jag skulle ha råd skulle jag BARA äta frukt, grönsaker och nötter men nu är det så om man är 19(snart 20) och sjukskriven och bor i eget så har man inte den bästa ekonomin. Suck för det men jag är lycklig iaf! :)

Nu ska jag kolla till maten och ta en jävla alvedon...

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Härligt :D jo bara fint! Händer ikväll?

2010-06-28 @ 19:04:39
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Madde :)

mysig blogg! :D

2010-06-28 @ 19:13:23
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback