Peeeu!

har tvättat och vikt nääästan allt men gu va trött jag är inte kul att städa i värmen kan jag säga :P

Joel kommer snart hem han har varit i äckel järna, blää.
Snart kommer väl en av småbröderna så ska vi dra till stranden om han hinner komma innan solen går ner haha :P


SSSEEEENNN ska jag och joel åka till Gabbi och David och förtära en stor mängd alkohol och bli riktigt jävla svinfulla! Haha iaf jag det va så länge sen :P
Behöver en riäl fylla innan valpen kommer för å blir det inte så mycket fest, fast jag ska ju till peace and love också där är det väl fest, eller? haha skojja det kommer bli ett jävla draaaaaag!


Städ outfit ;)
Fejjan fastnade kanske inte på bild, hoppas ni inte dör nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback