Polis = Gris?

Nu tänkte jag skriva lite om kanske ett känsligt ämne, jag vill dela mina åsikter om Sveriges "poliser". Jag tycker inte alls dom gör sitt jobb! man läser alltid i tidningar att dom gjort dittan och dattan men nästan aldrig något bra? Har ett flertal kompisar som faktiskt blivit tagna av polisen utan anledningen och sen fått stryk utav dom sen fått ljuga och säga att dom "ramlade". Jag tycker det är helt sjukt att "poliser" är precis som villket annat gäng som hellst. Dom arbetar i "grupp" skyddar varandra osv, men hela grejen är att dom är olagliga "lagligt"  jag tycker det är helt sjukt att dom kommer undan med saker dom gör, som att väktare våldtog en tjej mitt på hötorget och kom undan fast det fanns massa vittnen?? Nej det är FEL!!
Sen att dom blir mer och mer "maktgalna" och "gamla" poliser som har varit med ett tag har inga som hellst medkänslor! Dom behandlar alla människor som grus. Det borde finnas regelbunda psyktest om man är polis.

USH!

Polis polis potatis gris!!

(googlebild)

Vad tycker ni? Gör dom sitt jobb??

Kommentarer
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-06-21 @ 19:28:24
URL: http://elliestaafs.blogspot.com/
Postat av: emelie -

Haha, klockren bild! ;D

2010-06-22 @ 23:09:10
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback