SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

blev 1 och en halv timmes träningspass och 25 minuter solning! Älskling simmade 1 kilometer duktig han ;) Fast om jag simmar simmar jag typ 3 på en gång fast jag har ju lite mer fit också, Joel har ju sina höfter:( Han har en medfödd höftledsluxation på båda sidorna det betyder att "kulorna inte sitter i skålen" eller vad man ska säga. Om man märker det i tid går det att åtgärna men dom såg inte det förns 2 års ålder och då är det försent. Så han har opererats ett flertal gånger och kommer få göra fler när han blir äldre. Så han får jätte lätt ont om han går/tar stöd från benen.
Men jag älskar han endå, jag är hans krycka ;)

Nu ska jag byta om och åka till järna och fira Joels lillesyster som tagit studenten, hurra!


(google bild)
Så ser det ut fast Älskling hade så på båda sidorna.

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

blev du något brun då i solariet ;)

2010-06-09 @ 19:41:01
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback