Sweet home!

Kom nyss hem! Skööönt som bara den! har ont i fötterna haha.
Det va jätte trevligt igår! Satt och drack och bara myste på Davids balkong med massa levande ljus och dricka till det blev det champanj och drinkar och mojito *mums* Har fan inga bilder lite synd, det va så kul att jag glömde att fota haha.

När vi vaknade imorse gick jag och gabbi en runda med hennes hund, filippa. En söt liten papilon spets :) Efter en stund blev vi hungriga iaf jag och Joel så vi gick till en pizzeria och åt. Pizza är väl ett måste dagen efter? :P Fast jag har inte ätit pizza på flera år, jag äter kebab sallad eller falaffel istället.

Sen åkte vi till järna och hämtade ut mina kläder jag beställde igår! Det gick undan haha.

Blev ett par jeans shorts ljus blåa, en mjukis dress i ljus orange eller va man ska säga korall hette färgen, 2 par skor ett par sandaler och ett par hög klackade, 2 par örhängen, ett par solglasögon som va så jävla sköna! Jag har svårt att hitta brillor som passar. En bikini och en hawwaian tropic body butter cocconut! <3
Tar kort snart och visar allt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig baksmällan sen blir det stranden med små bröderna!

Juste äldsta brorsan, Egil rammlade igårt på longboarden och fick hjärnskakning :( Ush, Longboard=FARLIGT!!!
Fast det var inte hans fel dat var en äcklig moppe pojke som åkte rakt imot honom och han inte hade hoppat av hade han blivit påkörd, jag lackade på snubben på moppen och stog och skrek och lirade finger efter honom!! Fan äckliga som inte fattar hur farligt det är att ramla när man åker fort med brädan..... Nåväl får väl helt enkelt pajja hans moppe nästa gång jag ser den ;)

Nu duscha!!
Blogg yaaah later! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Saga

fin blogg:)

2010-06-24 @ 16:26:51
URL: http://saagaaa.blogg.se/
Postat av: Nora

Åh,vill se alla grejjorna!!!!Själv har man inga pengar så jag får sukta efter andras istället hehe!Hoppas allt är bra <3 Puss!

2010-06-25 @ 12:30:03
URL: http://swedeinskewsby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback