Todaaaayyyy

Blev inte mycket till sömn igår då jag och Joel och lillebror va ute till halv 12 och åkte longboard(min lillebror går i 2an) Sen gick vi hem och åt och pratade tills Lillebrollan kulle till sängs. då va klockan typ 1 sen gick jag och joel och skulle sova men det blev inte så mycket sova, blev mycket annat istället;) Sen, blev vi så trötta så vi tillslut somnade klockan 3-4 kanske sen upp halv 7 och åka till läkarn och kolla handen. Typ arbetsterapeut som hjälper mig och få igång rörligheten i den. För det är så om man är gipsat eller "spjälad" under en längre tid blir lederna helt stela och det tar upp till ett år att få tillbaka rörligheten. Fast jag kommer ju aldrig kunna få tillbaka all rörlighet med det är väl sånt som hör till om man bryter något;)

Det gick iaf bra hos läkarn så vi gick runt i affärer från 11 till 2. Köpte strumpor en tröja ett par flippflopps och ansiktsvatten och fotlotion på bodyshop(älsklingsaffären) Joel köpte också massa saker men det är inte lika kul;)

Ikväll blir det krogen med massa folk för hanna fyller 18 idag, Grattis Söthanna!

NU duscha!!!

(Bilder från igår kommer upp efter duschen) Denna gång lovar jag det! ;)
bff
Sara kommer snart också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback