Tråk!!!

JAG ÄR:
blyg: nja.. lagom
smart: Bara när jag måste ;)
långsam: öhhh, vaaaaa? haha
stressad: japp
djup: ibland så
öppen: tycker jag inte
ärlig: jo det tycker jag fråga mig va du vill;)
positiv: haha på utsidan kanske
rolig: japp det tycker jag verkligen(fast jag är också även den enda ;s)
ansvarsfull: hehe
JAG HAR:
svikit en kompis: jappjapp
förlorat en bästavän: mm..
sagt att jag älskar en kompis: sure thing
sovit med en killkompis: a jo?
sovit med en tjejkompis: klart!
pussat en av samma kön: ja?
slagit en kompis: hmm.. kompis och kompis.. ;)
en kompis som vet allt: Räknas pojkvänn annars nej!
berättat hemligheter: Jo men sällan det händer

JAG HAR:
blivit sårad:
OH JA
haft stadigt förhållande: Vaa öhh nej ;) JAA!
krossat någons hjärta: hehe japp japp
gett någon ditt hjärta: japp redan gjort
"playat" någon: OM jag har!
sagt att jag älskat någon och menat det: yes
sagt att jag älskar någon och inte menat det: Hahah JAPP!
varit otrogen: jo det har väl alla ;)

FAVORIT:
låt just nu: Riverside-sideny samson
pryl: Longboard?
film: Lords of dogtown
bok: oj.. en hund bok jag läser just nu haha
lärare i skolan: plugg är för töntar ;)
plats: Här och nu i mölnbo i våran lägenhet!
frukt: äpple, vatten melon, päron, apelsin, banan.. ja listan är lång
dricka: Vatten

JAG HAR:
opererat mig:
a jo
cyklat omkull: hmm säkert
sjungt i duschen: Jep thets me
hoppat bungyjump: snart så
sett någon dö: jaa
sagt att jag hatar någon: det gör jag dagligen ;)

LIVET:
svart eller vitt: beror på dag ;)
skriva eller tala: Jag är en riktig snackis ;)
öl eller cider: bira bira bira!
nagelbitare: Nej BLÄ!!
mobil eller ipod: mobil..
snygg eller charmig: Båda? :S
lösgodis eller choklad: inget BLÄ
frukt eller grönsaker: haha båda igen!
film eller serie: haha samma som ovan
festa eller softa: Softa!
sommar eller vinter: sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fredag eller lördag: Fredag
kärlek eller vänskap: Kärlek är väl vänskap? jag förstår inte frågan...




A så kul har jag denna kväll......

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

hehe okej :) mys! jag ska vila magen :P orkar inte bära med mig den så det blir att va hemma ikväll ;D

2010-06-28 @ 20:59:54
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Haft en bra dag? :)

2010-06-28 @ 21:10:02
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: rebecka

Du skulle nog gilla bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas, om du inte redan läser den. Typ din stil :)

2010-06-28 @ 22:57:36
Postat av: Tuva

Man har definitivt tråkigt om man lägger upp en sån här lista ;)

2010-06-29 @ 09:19:25
URL: http://sirajeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback