TRÖTT som en banan!

Hahahah man va precis lika sliten som igår när man vakna det sög ju ;D
Ska snart på möte på nya skolan jag kanske ska börja i, är fan nervös. Men men tror att det kommer gå bra!

Egilo och joel ligger fortfarande och sover ska väl försöka väcka dom så småning om. Så söta när dom sover:P
Sen när jag kommer hem från mötet lovar jag att lägga upp bilder! Pallar verkligen inte nu plus att jag typ inte hinner måste egentligen sminka mig och äta frukost men sitter hellre vid bloggen ;)


Nej nu måste jag faktiskt börja göra mig redo hörs sen! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, jätte fin blogg, kolla in min blogg, kommentera den gärna oxå tack<3 :D

2010-06-16 @ 09:23:37
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback